Abonnement

Afhankelijk van het aantal personeelsleden binnen de organisatie, betaal je bij het afsluiten van een overeenkomst een abonnementsprijs. Hier zit het volgende bij inbegrepen:

  • Kennismaking met vast contactpersoon;
  • Intranetbericht en mail waarin ik mezelf introduceer;
  • Dagelijkse bereikbaarheid en beschikbaarheid;
  • Het registreren van situaties van ongewenst gedrag;
  • Geanonimiseerd jaarverslag per mail (indien niets gemeld, dan hier een melding van).

Indien een melding binnenkomt (tegen het geldende uurtarief volgens de overeenkomst):

  • Het verzorgen van de eerste opvang van werknemers die zijn lastiggevallen, die ondersteuning en een luisterend nodig hebben;
  • Nagaan of een oplossing in informele sfeer mogelijk is;
  • De medewerker informeren over eventuele andere oplossingsmogelijkheden, zoals klachtenprocedures;
  • Het desgewenst begeleiden, als de werknemer de zaak aan de orde wil stellen bij een klachtencommissie of management van de organisatie;
  • Indien nodig doorverwijzen naar andere hulpverlenende instanties.

Wat is aan te bevelen (tegen het geldende uurtarief volgens de overeenkomst):

  • Het geven van voorlichting en eerste hulp bij ongewenst gedrag en hoe hiermee om te gaan, via onze online academy;
  • Bespreken jaarverslag en adviezen;
  • Nieuwsberichten schrijven voor intranet om iedereen scherp te houden;
  • Ondersteunen bij het maken van een gedragscode (document waar de waarden en normen terug te vinden zijn van de organisatie).
  • ondersteunen bij het maken van een risico-inventarisatie (RIE).